duminică, 11 aprilie 2010

Cadoul lui Basescu pentru Obama


Cititi si ganditi-va foarte bine! Pentru aceste evenimente suntem buni! Cand vine vorba de drepturile noastre, Presedintele Basescu se face ca ploua! Acesti oameni sunt extraordinari! Ei sunt cei care ne conduc!
http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/International/149842/Cadoul-lui-Basescu-pentru-Obama.html

Un comentariu:

  1. Stimati domni,
    Astazi am participat la sedinta senatului si va pot spune cu toata convingerea ca nu se bate nimeni pentru pensiile nostre.Este numai un joc politicianist de glezne ca se ne pacaleasca.Atata nesimtire cata am vazut la aceasta sedinta din partea distinsilor senatori nu am vazut in viata mea.Nici un senator nu-l asculta pe cel care vorbea, aveau preocupari total paralele cu ceeace se discuta,stateau cu spatele la cel care vorbea, discutau in grupuri,paraseau sala de sedinte si reveneau dupa zeci de minute,lucrau in draci la leptopurile personale sau citeau presa.Eticheta de parlament al rusinii este prea dulce fata de ceeace am constatat .Singurii care au avut un comportament decent au fost cei peste 40 de invitati din partea pensionarilor militari ,care au plecat total deceptionati si scarbiti de ceeace au vizionat.Stimati alegatori, aveti grija pe cine vom trimite in parlament in 2012.Votul uninominal sa fie de adevaratelea ,nu schiop asa cum l-a promulgat marele mogul.Sa nu mai permitem nici unui asemenea nemernic sa mai patrunda in parlament.Daca vom sta pasivi ne meritam soarta si vom fi obligati sa punem mana pe arma si va asigur ca vom sti in cine sa tragem de data aceasta.
    Col(r)ing.Voinea Ion

    RăspundețiȘtergere