miercuri, 1 decembrie 2010

UN "ADVERTISMENT" PENTRU CONDUCEREA SINDICATULUI DE LA BUCURESTI


Viata incepe cu adevarat la 50 de ani!!!
Asa ca  s-aveti drumuri bune si sa nu uitati ca aveti mare noroc pentru ca plecati... noi ramanem aici.
Sanatati maxime!
Virginia Kandera



From: Cojocaru <raducojex@yahoo.com>
To:
roarmy230@yahoogroups.com
Sent:
Tue, November 30, 2010 7:12:13 PM
Subject: [roarmy230] La multi ani,
Romania

 
Pe 1 decembrie la orele 12 voi fi iesit din Romania, directia Franta. Pentru o lunga perioada de timp, cat mai lunga,  sper eu. Tare mi-ar fi placut ca Sindicatul , al carui membru sunt, sa aibă si o pozitie oficiala. E bine si cu astea, cu maiestrii juridice si initiative personale pline de profesionalism si subtilitaturi. Dar totusi…dupa atata activitate pe toate blogurile pensionarilor militari candidati la belire peste o luna, SCMD ar fi trebuit sa aibe o pozitie oficiala. Eu plec si nu stiu ce ar fi trebuit sa fac in aceste ultimele zile de stat in tara, in asa fel incat sa ma inscriu in viziunea acestei organizatii din care fac parte. Pe toti dracii, preferam sa fac un lucru gresit dar impreuna cu grupul din care fac parte, decat sa fac un lucru superdestept, dar de unul singur. Probabil ca-s cam timpit, dar imi place mai mult sa pierd cu haita decat sa castig pe post de alfa. Mi s-au intamplat ambele variante in cei 50 de ani si (spre rusinea mea) mi-a placut prima.
Stimati conducatori si Sindicatului, n-am nici o problema in a ma repezi cu  coarnele in zid ( ma refer la zodia taurului de care apartin, nu la nevasta) dar ARATATI-MI zidul macar. Din pacate pana acum, pe situl SCMD au aparut multe chestii faine, emotionante, dar eu aveam nevoie de niste indicatii. Nu sfaturi. Indicatii. Sfaturile le-am cerut de la cine trebuie. Cel in cauza probabil ca citeste ce scriu eu acum. Deci cam stiu ce ar trebui sa fac pentru binele meu. Dar pe mine ma intereseaza ce e bine pentru Unitatea de Lupta numita SCMD. Asta primeaza. Mai bine imi tai mana decat sa fac un gest care sa-mi foloseasca mie si sa lipseasca grupul de un element folositor in lupta. Aia juridica, bineinteles. Din pacate, voi intarziati in a stabili un ORDIN DE MISIUNE. Cat mai dureaza?  Nu va suparati pe mine,dar reactionati al naibii de  greoi, parca ati fi intr-un glob de sticla, nu alaturi de noi.  V-as spune mai multe, dar trebuie sa ma duc sa-mi linistesc nevasta care plange incetisor in bucatarie ca-si lasa 46 de ani aici si o ia de la zero …dincolo.  
LA MULTI ANI ROAMNIA, ORIUNDE TE-AI AFLA